Szkolenie Sensoplastyka®
W 2015 roku stworzyliśmy markę Sensoplastyka®,
która w krótkim czasie podbiła Polskę! 😍
Dołącz do rewolucji!
Już ponad 18000 uczestników szkolenia.
Kultowe szkolenie dla osób pracujących z dziećmi, rodziców i nie tylko...
Ogromną wartość szkolenia docenili:
Nauczyciele, wychowawcy, rodzice, przyszli rodzice, opiekunowie, edukatorzy, psycholodzy, terapeuci, specjaliści ds. edukacji, specjaliści ds. rozwoju dzieci, kadra zarządzająca, studenci, animatorzy, artyści, bloggerzy i wiele innych...
💎GWARANCJA SATYSFAKCJI💎
30 dni na zwrot bez pytań
Szkolenie Sensoplastyka®
Rewelacyjne, kultowe już szkolenie Sensoplastyka®. Jedyny kurs nadający uprawnienia do prowadzenia zajęć pod marką Sensoplastyka®. 16 godzin video oraz inne materiały multimedialne. Dla osób pracujących z dziećmi, nauczycieli, rodziców i nie tylko. W 2015 roku stworzyliśmy markę Sensoplastyka®, która na przestrzeni kolejnych lat stała się jedną z najpopularniejszych marek zajęć dla dzieci w Polsce.
W szkoleniu Sensoplastyka® doświadczysz transformujących, wciągających, wysokiej jakości treści video, które ogromnie wpłyną na jakość Twojego kontaktu z dziećmi (jednocześnie z samym sobą). Odkryjesz zupełnie nową przestrzeń pełną możliwości. Zyskasz świeżą perspektywę, siłę i energię do realnego wspierania w rozwoju dzieci w wieku od 0 do... 100 i więcej lat 😉
Szkolenie Sensoplastyka®
Izabela Stefańska
#pedagog #coach #terapeutka #instruktorkasurwiwalu #dzikakobieta
Przede wszystkim jestem mamą naszej dwójki dzieci. Oprócz tego mogę "tytułować" się: pedagogiem, psychotraumatologiem, coachem, terapeutką pedagogiczną o specjalizacji arteterapeutycznej, felinoterapeutką, instruktorką surwiwalu, trenerką etyki outdoorowej.
Jestem też twórczynią popularnych marek zajęć rozwojowych dla dzieci: Sensoplastyka® oraz Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju™. Osobiście przeszkoliłam ponad 8000 osób podczas ponad 2500 godzin szkoleń stacjonarnych oraz ponad 7000 osób podczas szkoleń online.
W pracy z ludźmi interesują mnie w szczególności procesy decyzjne, samoświadomość oraz twórczość. Uwielbiam bliskość przyrody. Analizuję wpływ kontaktu z naturą na procesy rozwojowe dzieci i dorosłych. Łączę coaching & procesy kreatywne & bliskość natury.
To co najważniejsze.
Szkolenie Sensoplastyka®
Samo lub w Pakiecie 😍
879 zł
DOSTĘP DLA JEDNEJ OSOBY
NA 12 MIESIĘCY
Szkolenie certyfikacyjne i rozwoju osobistego/zawodowego. Uprawnienienia do korzystania z marki zajęć Sensoplastyka®.
1089zł
DOSTĘP DLA JEDNEJ OSOBY
NA 12 MIESIĘCY
Pakiet 2w1 zawiera szkolenia: Sensoplastyka® i "KONTAKT"
Uprawnienienia do korzystania z marki zajęć Sensoplastyka®.
1389zł
DOSTĘP DLA JEDNEJ OSOBY
NA 12 MIESIĘCY
Pakiet 3w1 zawiera szkolenia: Sensoplastyka®, TKWR™ i "KONTAKT"
Uprawnienienia do korzystania z 2 marek zajęć!
1489zł
DOSTĘP DLA JEDNEJ OSOBY
NA 12 MIESIĘCY
Pakiet 4w1 zawiera szkolenia: Sensoplastyka®, TKWR™, Plastyka Ekspresywna® i "KONTAKT"
Uprawnienienia do korzystania z 3 marek zajęć!
1689zł
DOSTĘP DLA JEDNEJ OSOBY
BEZ LIMITU CZASOWEGO
Pakiet 5w1 zawiera szkolenia: Sensoplastyka®, TKWR™, Plastyka Ekspresywna®, BareFoot™ i "KONTAKT"
Uprawnienienia do korzystania z 4 marek zajęć!
Jakie korzyści dają zajęcia marki Sensoplastyka®
Sensoplastyka® to mnogość faktur, tekstur oraz cała paleta ekologicznych barw. Sensoplastyka® w pracy z dziećmi wpływa na rozwój ich kreatywności.
Sensoplastyka® to marka zajęć rozwojowych dla dzieci w wieku od 0 do 100lat.
Naszym celem jest wspieranie rozwoju kompetencji intra oraz interpersonalnych poprzez odpowiednie przygotowanie przestrzeni oraz oparcie procesu twórczego na podejściu coachingowym.
Materiały sensoryczne na zajęciach Sensoplastyka® opierają się wyłącznie na wykorzystaniu bezpiecznych produktów spożywczych. Dlatego Sensoplastyka® jest odpowiednia zarówno dla niemowląt jak i dzieci o wiele starszych:-)
Jaki cel ma Sensoplastyka®?
Nadrzędnym celem marki Sensoplastyka® jest konstruktywne wspieranie rozwoju kompetencji intra- i inter-personalnych uczestników zajęć.
Naszym zadaniem jest stworzenie takiej przestrzeni (zarówno tej fizycznej jak i psychicznej-relacyjnej) aby to umożliwić. Chcemy, żeby dzieci podczas zajęć Sensoplastyka® mogły rozwijać te kompetencje, które są im realnie niezbędne w życiu - czyli między innymi: samoświadomość, decyzyjność, współpracę, kreatywność, konsekwencję i elastyczność w działaniu, silną motywację wewnętrzną, autorefleksyjność, aktywność, innowacyjność, wiarę we własne możliwości.
Odtwórcze robienie mas plastycznych według przepisu "Pani prowadzącej zajęcia" nie ma nic wspólnego z celami zajęć Sensoplastyka®. Nakłanianie dzieci do wykonania mas, czy innych substancji według instrukcji osoby prowadzącej jest na zajęciach Sensoplastyka® ZABRONIONE.
Dzieci na co dzień doświadczają wystarczająco dużo sytuacji, w których brakuje im poczucia sprawstwa i wpływu na własną rzeczywistość. Zajęcia Sensoplastyka® są dla nich przestrzenią na doświadczanie siebie samych w zabawie opartej na motywowanym wewnętrznie procesie twórczym.
Rolą osoby prowadzącej zajęcia jest wspieranie w konstruktywnym doświadczaniu tej przestrzeni. Sensoplastyka® to czas dla dzieci i ich kreatywnych pomysłów, zabawy, współpracy, doświadczania sensorycznego. Nie ma tu punktu docelowego, ani miejsca na oczekiwania konkretnych wytworów (np. bałwanka z ciastoliny).
Zajęcia Sensoplastyka® to proces. Proces wewnętrznego rozwoju dla osoby prowadzącej oraz proces konstruktywnego rozwoju kompetencji osobistych dla dzieci.
Ten proces, to najlepsze co możemy dać w prezencie
dzieciom jak i samym sobie.
Migawka z podręcznika
Wzór Certyfikatu
Konspekt Szkolenia
Rozdział I - Wprowadzenie
- Przywitanie i krótka historia jak powstała Sensoplastyka®
- Jak powstała nazwa Sensoplastyka® i co to znaczy, że Sensoplastyka® to marka zajęć?
- O marce zajęć Sensoplastyka® KARTKA Z PODRĘCZNIKA
- Forma, cele zajęć marki Sensoplastyka® i rola osoby prowadzącej zajęcia Sensoplastyka®
- Cele zajęć Sensoplastyka® i Katalog Korzyści KARTKA Z PODRĘCZNIKA
- ZDJĘCIA z zajęć Sensoplastyka® prowadzonych przez Izabelę Stefańską
- Kompetencje miękkie, a kompetencje twarde.
- Konstruktywne wspieranie rozwoju kompetencji intra- oraz interpersonalnych
- Autoanaliza motywacji własnych działań
- Pytanie do Ciebie #1
- Analiza automotywacji i kolejny aspekt roli osoby prowadzącej zajęcia Sensoplastyka®
- Krótka opowieść, zanim zaczniemy brudzenie
- Autoanaliza naszego wpływu na rozwój kompetencji miękkich dzieci
- Deklarowany system wartości i cele, a realne działania w pracy z dziećmi
- Pytanie do Ciebie #2
- FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ - Jaki jest według Ciebie najważniejszy, nadrzędny cel pracy z dziećmi?
- Małe podsumowanie celów w pracy z dziećmi i sięgamy jeszcze głębiej.
- FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ - Jaki jest według Ciebie najważniejszy, nadrzędny cel pracy z dziećmi? c.d.
- Główny cel pracy z dziećmi
- Pytanie do Ciebie #3
- FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ - Szczęśliwy człowiek to... dokończ zdanie.
- Kompetencje szczęśliwego człowieka
- FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ - Co to jest Sensoplastyka®?
Rozdział II - Zanim zaczniemy brudzenie :-)
- Przygotowanie produktów i materiałów do brudzenia KARTKA Z PODRĘCZNIKA
- Kilka słów o miskach
- Wybór miski - analiza procesu decyzyjnego i sposobów działania
- ZDJĘCIA - Wybór miski na szkoleniach stacjonarnych
- Wybór miski - podsumowanie
- Rola osoby prowadzącej zajęcia Sensoplastyka® - kolejny aspekt
Rozdział III - Zaczynamy brudzenie :-)
- Woda, kolor i mąka ziemniaczana
- ZDJĘCIA - Nasypujemy mąkę do miski na szkoleniach
- Mąkowe zanurzenie
- ZDJĘCIA - Zanurzenie w mące na szkoleniach
- Sposoby reagowania i działania wobec mąki w misce
- Pytanie do Ciebie #4
- Jak zachowujemy się wobec dzieci, które nie chcą wsadzić ręki do miski?
- ZDJĘCIA - "Zobacz jakie fajne" na szkoleniach
- 4 schematy postępowania wobec mąki (i czegokolwiek) w misce.
- Zmieniamy (jeśli chcemy) mąkę i szukamy naszej jakości sensorycznej.
- Praca na zasobach i jej wpływ na wspieranie rozwoju kompetencji intra/interpersonalnych
- Pytanie do Ciebie #5
- Praca na zasobach i jej wpływ na wspieranie rozwoju kompetencji intra/interpersonalnych c.d.
- Robaczki.
Rozdział IV - Brudzimy się na poważnie :-)
- Towaroznawstwo dla zajęć Sensoplastyka® - różne rodzaje mąki
- Uważność na swoją (i nie tylko) wrażliwość sensoryczną oraz towaroznawstwo w zakresie przypraw :-)
- Pytanie do Ciebie #6
- Słowa jakich używamy w komunikacji z rodzicami. Dobór słów, a precyzja porozumiewania się.
- Pytanie do Ciebie #7
- Dopasowanie substancji w naszej misce do naszych potrzeb.
- Co zyskujesz Ty, co zyskują dzieci na zajęciach Sensoplastyka®.
- Twoja ulubiona substancja sensoryczna.
- Pytanie do Ciebie #8
- Ciastolina - zanurzenie sensoryczne
- Zapowiedź filmów od uczestników szkoleń.
- FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ - Jaka jest Twoja ulubiona substancja sensoryczna?
- Pieczona ciastolina i kreatywne myślenie.
- Przechowywanie ciastolin - dlaczego tego nie robimy. A jeśli tak, to w jaki sposób?
- Jak umyć ręce plus wstęp do Dywanu Sensorycznego, czyli zanurzenie w ziarnistościach.
- Jakie Dywany Sensoryczne powstają przeważnie w pracy z dziećmi, a jakie z dorosłymi?
- ZDJĘCIA - Dywan Sensoryczny osób dorosłych na szkoleniach.
- FILM Z ZAJĘĆ Sensoplastyka® - Dywan Sensoryczny dzieci.
- Dywan Sensoryczny.
- Pytanie do Ciebie #9
- Co daje doświadczenie Dywanu Sensorycznego w wymiarze kompetencyjnym.
- Twój Kolorowy Bałagan :-) Wgraj zdjęcie.
- Dywan Sensoryczny - zanurzenie.
Rozdział V - Brudzimy się na relaksie :-)
- Ciastolina leci do piekarnika oraz malowanie na mleku (plus alternatywy).
- Marmurkowanie papieru i malowanie c.d.
- Co zostaje z malowania na mleku?
- Upieczona ciastolina.
- Upieczona ciastolina - ZDJĘCIA ze szkoleń
- Malowanie na oleju.
Rozdział VI - O sposobach reagowania
- Moja ulubiona (w momencie nagrywania odcinka szkolenia) substancja sensoryczna.
- Analiza sytuacji "Gdy nie podoba mi się moja ciastolina"
- Pytanie do Ciebie #10
- Analiza sytuacji "Gdy nie podoba mi się moja ciastolina" c.d.
- Pytanie do Ciebie #11
Rozdział VII - Dialog wzmacniający poczucie sprawstwa
- Analiza schematu dialogu wzmacniającego poczucie sprawstwa.
- Pytanie do Ciebie #12
- Pytanie do Ciebie #13
- #13 Twoja odpowiedź.
- Pytanie do Ciebie #14
- #14 Twoja odpowiedź.
- Analiza schematu dialogu wzmacniającego poczucie sprawstwa c.d.
Rozdział VIII - Analiza zachowania osoby prowadzącej zajęcia marki Sensoplastyka®.
- Mała "stop klatka" na wgranie zdjęcia Twojego Kolorowego Bałaganu do systemu :-)
- Tutaj wgraj zdjęcie :-)
- Uważność na siebie i swoje potrzeby.
- Analiza zachowania osoby prowadzącej zajęcia Sensoplastyka®.
- Pytanie do Ciebie #15
- Analiza zachowania osoby prowadzącej zajęcia Sensoplastyka® c.d.
Rozdział IX - Substancje sensoryczne - analiza sposobów tworzenia pod względem wspierania rozwoju kompetencji intra/interpersonalnych.
- Piasek sensoryczny - wieloaspektowo.
- Ciecz nieniewtonowska - wieloaspektowo.
- Ciecz nieniewtonowska - zanurzenie.
Rozdział X - Zasady marki Sensoplastyka®.
- Zasady Prowadzenia Zajęć marki Sensoplastyka®.
- Zasady Prowadzenia Zajęć marki Sensoplastyka® KARTKA Z PODRĘCZNIKA
Rozdział XI - Sensoryczne zanurzenie.
- Ciecz nieniewtonowska - zanurzenie #2
- Mannolina - zanurzenie.
Rozdział XII - FILM Z ZAJĘĆ Sensoplastyka® prowadzonych przez Izabelę Stefańską.
- Zaproszenie na film z zajęć Sensoplastyka®.
- Film z zajęć Sensoplastyka® z dziećmi (3-6 lat) prowadzonych przez Izabelę Stefańską.
- Jak wrażenia :-) ?
- Pytanie do Ciebie #16
- Pytanie do Ciebie #17
- O zajęciach Sensoplastyka® pokazanych na filmie.
Rozdział XIII - Powoli przechodzimy do "Pytań i Odpowiedzi", ale najpierw sensoryczne zanurzenie w Żelkolinie :-)
- Wprowadzenie do części "Pytania i Odpowiedzi"
- Żelkolina - wieloaspektowo.
- Pytanie do Ciebie #18
- Studium przypadku - chłopcy tworzą Żelkolinę.
- Żelkolina - zanurzenie sensoryczne.
- Żelkolina - zanurzenie sensoryczne c.d.
- Jeszcze więcej Żelkoliny :-) i informacja o przepisach na ciastoliny.
- Rewersowe właściwości Żelkoliny.
Rozdział XIV - Pytania i Odpowiedzi - FILMY od uczestników szkoleń
- Czy pomagać dzieciom, gdy nie przejawiają chęci działania?
- Jak zachęcić rodziców, żeby pozwolili dzieciom się ubrudzić?
- Jeśli nie Sensoplastyka® to co?
- Jakie są pomysły na posprzątanie i ogarnięcie uczestników po zajęciach?
- Czy należy zachęcać dziecko do dotykania różnych produktów na zajęciach?
- Jak zorganizować zajęcia na świeżym powietrzu?
- Ilu uczestników może być na zajęciach Sensoplastyka®?
- Co zrobić, gdy dziecko podczas zajęć nie chce nas słuchać?
- Czy można załagodzić zajęcia dla dzieci z orzeczeniami?
- Jak rozpocząć zajęcia Sensoplastyka®?
- Jak sprzedać ofertę zajęć Sensoplastyka® do żłobka/przedszkola/instytucji edukacyjnej?
- Jak wyeliminować, podczas zajęć, zabieranie produktów innym dzieciom?
- Co jest największym wyzwaniem przy prowadzeniu dużych zajęć na świeżym powietrzu?
- Jakie propozycje dobrać do zajęć plenerowych?
- Jak wytrwać w zaufaniu do procesu/ chęci dawania wolności?
- Czy jest lista w 100% bezpiecznych materiałów na zajęcia dla dzieci z alergiami?
- Jaka jest zasadność robienia zajęć tematycznych i szykowania usypanych obrazów na początek zajęć?
- Na co zwrócić największą uwagę organizując zajęcia Sensoplastyka®?
- Rodzic narzuca swoją wizję dzieciom w trakcie zajęć - jak reagować?
- W jaki sposób mogę wspierać dziecko podczas zajęć?
- Po co jestem na szkoleniu?
- Jak reagować na komentarze o marnowaniu produktów?
- "Ale jesteś brudny, jak ty wyglądasz" - co zrobić z takim komunikatem?
- Polecane barwniki spożywcze.
- Czy są różne dziedziny zajęć Sensoplastyka®?
- Czy mogę zachęcać dziecko do dotykania mas sensorycznych?
- Co wyróżnia zajęcia Sensoplastyka® od innych zajęć dla dzieci?
- Co zrobić, gdy pojawia się lęk i chcę zatrzymać działania dzieci?
- Jedno dziecko z alergią w grupie - co wtedy?
- Jak mówić do dziecka w czasie zajęć Sensoplastyka®?
Rozdział XV - Ważne tematy - Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach?
- Co to znaczy, że dziecko bierze udział w zajęciach?
- Pytanie do Ciebie #19
- Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach? I-wszy aspekt. Poczucie sprawstwa.
- Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach? II-gi aspekt. Umiejętność ochrony własnych granic.
- Pytanie do Ciebie #20
- Analiza procesu decyzyjnego.
- Pytanie do Ciebie #21
- Identyfikacja obszarów, w których podejmuję decyzję. Co wiąże się z podejmowaniem decyzji?
- Umiejętność wyrażania sprzeciwu, a zgoda na przekraczanie naszych granic.
- Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach? III-gi aspekt. Bezpieczeństwo.
- Pytanie do Ciebie #22
- Świadomość siebie i swojego wpływu na rozwój kompetencji intra/interpersonalnych dziecka.
- Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach? IV-ty aspekt. Autoregulacja dopływu bodźców.
- Strefa Czysta - dopowiedzenie.
- Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach? V-ty aspekt. Profil Wrażliwości Sensorycznej.
- Umiejętność wyrażania sprzeciwu, a zgoda na przekraczanie naszych granic. c.d.
- Dopowiedzenie - co zrobić ze starą, ukrytą w kącie substancją sensoryczną.
- Dozwolony sposób na "zachęcanie" do zanurzania się w przestrzeń na zajęciach Sensoplastyka®.
- FILM z zajęć Sensoplastyka® - fragment o "zachęcaniu"
- W jaki sposób stwarzamy bezpieczną przestrzeń do wejścia w przestrzeń zajęć Sensoplastyka®?
- FILM z zajęć Sensoplastyka® - fragment o "dziewczynce z mąką"
Rozdział XVI - Ważne tematy - Jak pracować z rodzicami na zajęciach?
- Jak pracować z rodzicami na zajęciach Sensoplastyka®?
- Pytanie do Ciebie #23
- Analiza sposobów i celów pracy z rodzicami na zajęciach Sensoplastyka®.
Rozdział XVII - Ważne tematy - Jak stawiać granice na zajęciach Sensoplastyka®?
- Granice bezpieczeństwa na zajęciach Sensoplastyka® - rozlany olej i co dalej?
- Pytanie do Ciebie #24
- Schemat komunikatu - w jaki sposób stawiamy granice na zajęciach Sensoplastyka®.
Rozdział XVIII - Ważne tematy - Kiedy interweniować w relacje i działania dzieci?
- Kiedy interweniować w relacje dzieci na zajęciach Sensoplastyka®?
- Pytanie do Ciebie #25
- Schemat komunikatu w ramach interwencji w sytuacji przekraczania granic.
- ZDJĘCIA - ćwiczymy interwencję na szkoleniach :-)
Rozdział XIX - Ważne tematy - Obawa o brudne ściany.
- Analiza zjawiska - "Brudzenie ścian ciastoliną" :-)
Rozdział XX - Ważne tematy - Polecenia.
- Góra Galaretkowa i wprowadzenie do analizy poleceń.
- Pytanie do Ciebie #26
- Pytanie do Ciebie #27
- Jeszcze jedno pytanie do Ciebie :-)
- Pytanie do Ciebie #28
- Analiza poleceń c.d.
- Pytanie do Ciebie #29
- Polecenia, a zajęcia marki Sensoplastyka®.
- Wymieniamy polecenia na "pytania" i aspekt ponoszenia odpowiedzialności.
- Pytanie do Ciebie #30
- Polecenia na pytania - podsumowanie.
Rozdział XXI - Superwizja
- Wprowadzenie do filmu z 1-wszych zajęć Magdy, Trenerki 1st. marki Sensoplastyka®.
- Instrukcja włączenia napisów do filmu z zajęć Magdy.
- FILM z 1-wszych zajęć przeprowadzonych przez Magdę po ukończeniu szkolenia trenerskiego 1 stopnia.
- Pytanie do Ciebie #31
- Analiza filmu z pierwszych zajęć Sensoplastyka® przeprowadzonych przez Magdę
- Autoanaliza przeprowadzonych zajęć - wrażenia Magdy.
- Informacja od Magdy przesłana razem z video do superwizji wraz z moimi notatkami. PLIK
- Pytanie do Ciebie #32
- Analiza pierwszych 5 minut zajęć - podział na komunikaty konstruktywne i polecenia
- Wprowadzenie do filmów Magdy o jej historii z zajęciami marki Sensoplastyka®.
- Komentarz Magdy do superwizji.
- Co Sensoplastyka® daje dzieciom? FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ
Sensoplastyka® - STARTER
- Materiały stałe i jednorazowe - organizacyjne.
- Mąki glutenowe i bezglutenowe.
- Ziarnistości.
- Syntetyczne barwniki w proszku oraz barwniki naturalne.
- Zapachy - aromaty i przyprawy.
SENSORYCZNA BAZA DANYCH
- Co to jest Sensoryczna Baza Danych?
- Malowanie na mleku (krowie, bez laktozy, kokosowe).
- Malowanie na oleju.
- Malowanie na białym (jogurt, lukier, ciecz nieniewtonowska).
- Malowanie na oleju plus dwa warianty marmurkowania papieru.
- Malowanie na bitej śmietanie.
- Gluty bezglutenowe
- Krówkolina
- Farba puchnąca plus farba szklana.
- Ciastoliny bez wykorzystania mąki.
- Glut cynamonowy.
- Ciastoliny kaszkowo-warzywne.
- Barwienie ryżu.
- Barwienie makaronu pszennego.
- Makaron chiński - przygotowanie i barwienie.
- Slime z tapioki.
Trochę o zabezpieczaniu przestrzeni
- Wprowadzenie do rozdziału
- Folia budownlana
- DUCK TAPE®
- Folia malarska
- Ręczniki papierowe
- Obrus papierowy
Sensoplastyka® - PODRĘCZNIK.pdf
- Sensoplastyka® - PODRĘCZNIK.pdf
UPRAWNIENIA Trenera 1 stopnia marki Sensoplastyka®
- UPRAWNIENIA Trenera 1 stopnia marki Sensoplastyka®
ZASADY UŻYWANIA NAZWY Sensoplastyka®
- ZASADY UŻYWANIA NAZWY Sensoplastyka®
Zakończenie - Podziękowanie za wspólny czas.
- Zakończenie - Podziękowanie za wspólny czas.
TEST KOŃCOWY
- Test końcowy - wprowadzenie.
- Test końcowy.
10
Lat na rynku
szkoleniowym
18000+
Przeszkolone
osoby
47000+
Osoby obserwujące nas
w serwisie Facebook
Gwarancja
Pełnej Satysfakcji
Jeżeli w ciągu 30 dni od zakupu stwierdzisz, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań - zwrócimy Twoją wpłatę.
Darmowy dostęp do szkoleń na 90 minut!
Zobacz video i dowiedz się jak utworzyć darmowe konto i jak korzystać ze szkoleń.
Informacja prawna
Inkubator Inspiracji jest wyłącznym właścicielem zarejestrowanych znaków towarowych: Sensoplastyka® (R.283938), Plastyka Ekspresywna® (R.345247), Forestfulness® (R.326537), Creative! Early English® (R.295961). Prawa ochronne zostały przyznane przez Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej.